Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

neljapäev, 20. oktoober 2016

Hobimaalija Vaike Ikmelti isikunäituse avamine

Esmaspäeval, 17. oktoobril kell 18.00 avati raamatukogus meie kodukoha põlise elaniku Vaike Ikmelti maalinäitus.
Vaike Ikmelt meenutab: "Joonistamisega mul elus ei olnud mingit pistmist. Tean, et koolis ma päris kenasti joonistasin ja kui mu omad lapsed käisid lasteaias, siis mõnikord sai päkapikke ja karukesi joonistada. See aga oli kõik. Nüüd, kui ma olen aktiivsest tööelust eemal, avastasin holistika ringis juhendaja Liina abiga, et on täitsa tore joonistada. Selle aasta märtsis esimest korda ostsin omale joonistusbloki ja värvid. See köidab ja huvitab mind. Olen maalinud värvipliiatsitega, kuiv pastellidega ja akvarellvärvidega. Motiive otsin loodusest ja ka teleekraanilt olen saanud ideid. Mõnda kujundit olen otsinud raamatust. Kõik on alles algusjärgus - oma konkreetset joont veel ei ole. Vaatame, mis elu toob. Nende piltide maalimine on mulle andnud hea enesetunde ja see on põhiline."

Holistika ringi juhendaja Liina Kaljuvee õnnitlemas



 

Reet ja Vaike
 
 Vaikel on peale maalimise ka teisi hobisid. Üheks selliseks on kindlasti akordionimäng. Õhtu lõppeski muusika ja lauludega.
 
 
 
                                                    Näitus jääb avatuks 25. novembrini

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar